Wednesday, February 26, 2020

Sing Or Shout Over Your Metal Or Rock Song











About:

English:

I sing / shout over your song.



I'm a trained classical singer with a vocal range of almost 4 octaves.

Also capable of falsetto, screaming, shouting, a bit growling. 



Here you can hear mostly singing as in my band Wantarea:

https://www.youtube.com/watch?v=HFH6y6N-PAY



I can offer you English and German vocals.



If you want to add just a short part, a single scream or whatever, contact me with, we will find a adequate pricing :-)



_____



Deutsch:

Ich singe oder shoute über deinen Song.



Ich habe eine klassische Gesangsausbildung und habe daher einen Stimmumfang von fast 4 Oktaven. Ebenfalls bin ich in der der Lage, Falsett zu singen, zu screamen, shouten und auch etwas zu growlen.



Ein Beispiel mit meiner Band Wantarea, hauptsächlich Klargesang:

https://www.youtube.com/watch?v=HFH6y6N-PAY



Ich kann mit deutschem und englischem Gesang dienen.



Wenn du lediglich einen kleinen Auftrag hast, z. B. nur einen einzelnen Satz gesungen haben möchtest, einen einzelnen Shout, oder vll. eine männliche Zweitstimme brauchst, schreib mir einfach. Wir finden einen angemessenen Preis dafür :-)

Reviews


:

Super fast.

:

very good, again.

:

Again - great work.

:

very good - fast work, good communication.

:


No comments:

Post a Comment